Pristupačnost

T.: 052/662-726 // F: 052/662-676 //
E: info@buzet.hr // Facebook // Youtube

Novosti

Nova sezona Startup akademije: Najbolji timovi natječu se za 20.000 kuna

05.11.2019.

Nakon prvog izdanja u kojem je sudjelovalo preko 300 sudionika i 50 predavača, kreće nova sezona Startup akademije!

Zasigurno prava mala startup revolucija u Istri, a organizatori za drugo izdanje najavljuju brojne novosti.

Sudionicima će podršku pružati mentori iz različitih područja (marketing, IT, financije, prodaja i dr.), uključuju se i međunarodni predavači i investitori, povećava nagradni fond, a najbolji timovi imat će podršku u razvoju i realizaciji i nakon samog završetka akademije.

Bez obzira na to da li se već bavite poduzetništvom, ili tek trebate realizirati svoju ideju, na Start-Up akademiji pronađite ono što vam je potrebno: poduzetnička znanja, sve pogodnosti koje vam se nude, razmjenu iskustva i ideja i mogućnost sklapanja novih poslovnih suradnji.

Valja naglasiti da je akademija namijenjena i onima koji trenutno nemaju poslovnu ideju, ali su željni dodatne edukacije i networkinga.

Ovogodišnja akademija se u Buzetu  održava u periodu od 12. - 14. studenoga 2019. godine u terminu od 16:00 do 20:00 sati u Vijećnici Narodnog doma, Pučko otvoreno učilište ''Augustin Vivoda'', II. istarske brigade 2, 52420 Buzet.

Prijave su otvorene na sljedećem linku, a prijaviti se možete do 11. studenoga 2019. godine.

Organizatori su Start-Up udruga, Istarska razvojna agencija (IDA) te 7 gradova i općina u kojima se ista održava. Partneri projekta su Zagrebačka banka, HBOR, SAS knjigovodstvo, 360 agencija i Amfiteatar. Medijski pokrovitelji su TV Nova, Glas Istre, Radio Pula, eIstra.info i portal InspireMe.hr.

Sudionici akademije koji imaju ideju (pojedinačno ili timski), imaju je priliku razraditi kroz radionice te mentorstvo profesionalaca te dobivaju podršku za njenu realizaciju.

U svakom gradu proglašavaju se najbolje ideje, koje ulaze u Grand Finale na kojem se odabiru pobjednici koji dobivaju vrijedne nagrade (mentorstvo, početni kapital i opremu).

Nagradni fond iznosi 20.000kn, a u cijelosti ga osigurava Istarska razvojna agencija povodom 20 godina postojanja! Odluku o pobjednicima donijeti će žiri sastavljen od domaćih i međunarodnih investitora, bankara, poduzetnika te potpornih i obrazovnih institucija.

Sadržaj programa

  • Pametno poslovno planiranje – savladajte poslovni plan: stavite na papir i evaluirajte svoju poslovnu ideju. U sklopu akademije svi koji imaju vlastitu ideju tako će imati priliku izraditi poslovni plan namijenjen procjeni opravdanosti svog ulaganja, ali i za dobivanje kredita odnosno investicije.
  • Zakonodavni okvir i pravni oblici poduzetništva – Što osnovati, poduzeće ili obrt? Koji pravni oblik izabrati? Kako odrediti poslovno ime? Naučite kako osnovati trgovačko društvo, kako obrt, koliki su troškovi osnivanja, godišnji fiksni troškovi, plaća i ostale obaveze.
  • Kako prezentirati poslovnu ideju – pripremite se za prezentaciju svog projekta investitorima i poslovnim partnerima. Otkrijte kako u malo vremena mnogo reći i prodati svoju ideju dok je ona još uvijek samo u vašoj glavi.
  • Digitalizacija poslovanja i prodaje – kako prodati online, kako se uspješno uhvatiti u koštac s digitalnim marketingom (Facebook, Instagram, LinkedIn) i Google AdWordsima te kako napraviti web stranicu saznat ćete u ovom predavanju.
  • Pogodnosti za poduzetnike – potpore, krediti za poduzetnike, potporne institucije i savjetodavna potpora – saznajte gdje ih tražiti, koga pitati i kako iskoristiti sve što vam se nudi.

Predavači

Ove teme i njihove poslovne priče predstavit će vam 60-ak poduzetnika i stručnjaka iz prakse kroz dinamične edukacije, radionice i panel predavanja.

Neki od brojnih predavača su Deniz Zembo (Hotel Amfiteatar), Gustavo Vilera (Oradian), Sven Maričić (Sveučilište Jurja Dobrile u Puli), Amel Hadžipašić (Start-Up udruga), Matej Šimunić, Tiziana Paris, Sanja Ferković Cetina (odvjetnički ured Tiziana Paris), Adisa Kljajić (Ad Stamina), Mateo Gobo (Gobo Creative Solutions), Cinzia Zubin (HBOR), Silvano Puhar (Brist), Ivan Sapundžić (360 agencija), Claudia Pučić (Istarska razvojna agencija), Karlo Stovrag…

Za koga je namijenjena akademija?

Startup akademija namijenjena je za studente, poduzetnike, profesionalce, zaposlene i nezaposlene osobe te sve ostale zainteresirane za pokretanje ili uspješno vođenje postojećeg poslovanja. Namijenjena je i onima kojima trenutno nemaju poslovnu ideju, ali su željni dodatne edukacije iz navedenih područja.

Što dobivaju sudionici?

Nakon tri dana sudjelovanja u programu Startup akademije dobivate certifikat o akademiji, ali i mnoštvo informacija i kontakata koji će vam pomoći u uspješnom pokretanju ili nastavku poslovanja.

Što dobivaju poduzetnici početnici? 

Za njih je Startup akademija edukativno-mentorski program koji im može pružiti podršku za početnu fazu poslovanja.

Što dobivaju postojeći poduzetnici?

 Oni na Startup akademiji mogu upoznati brojne inovativne modele i njihove primjene u praksi, dobiti informacije za uspješno vođenje poduzeća i rast, povezati se i sklopiti suradnje s ostalim poduzetnicima, pronaći kupce i dobavljače te potencijale zaposlenike.

Način prijave

Prijaviti se možete putem ispunjavanja prijavnog obrasca na linku. Zbog velikog interesa, a ograničenog mjesta za sudjelovanje preporuka je da prijavu izvršite što ranije.

Nakon uspješne prijave, neposredno pred početak akademije u gradu za koji ste se prijavili, obavijestit ćemo vas o detaljima i programu.

Više informacija

Novosti o Startup akademiji pratite na facebook stranicama, a za upite se možete javiti i na mail: akademija.startup@gmail.com ili na 098 965 2335.

Grad Buzet

Prepusti se doživljajima, upoznaj njegove najskrovitije kutke, osjeti avanturu, postani dio prirode. Zaljubi se u suncem obasjane zidine. Udahni mirise njegovih šuma. Kušaj bogate okuse domaćih delicija. Prepusti se doživljajima, upoznaj njegove najskrovitije kutke, osjeti avanturu, postani dio prirode. U Buzetu pronađi sebe.

Kontaktirajte nas
  • Grad Buzet
  • II. istarske brigade 11
  • 52420 Buzet